Tuesday, January 20, 2009

is it true??

i read mag's latest post just now...then i decided to post it..
the words in the bracket are my opinion...


1. Dia bersungguh2 melakukan sesuatu utk kekasihnya dgn rela bukan krn terpaksa.
(not all of them...)

2. Dia sentiasa ingin menghiburkan kekasihnya dan berubah menjadi orang yg kuat bercakap. (well...my bf is funny since i know him....)

3. Dia byk menasihati kekasihnya kerana dia amat menyayangi kekasihnya. (he is??)

4. Dia berusaha mengongkong kebebasan kekasihnya krn perasaan cemburunya yang meluap2. (mmg dia kuat jeles pun...)

5. Dia sentiasa takut kehilangan kekasihnya. (that is y dia kuat jeles...)

6. Dia sentiasa mengawasi pergerakan kekasihnya krn dia sentiasa berasa curiga. (i feel that way sometimes..)

7. Dia tidak suka ada lelaki lain rapat dgn kekasihnya. (lol...who doesnt??)

8. Dia mudah merasa cemburu dan sensitif apabila kekasihnya tidak menumpukan sepenuh perhatian kepadanya.

9. Adakalanya dia seperti seorang anak kecil yang meminta perhatian krn dia mahu kekasihnya melayannya lebih dari org lain. (yea...sometimes...)

10. Dia menjadi org yg paling rajin dan sanggup membantu kekasihnya melakukan apa saja. (most of the time la..)

11. Dia pandai merajuk hati krn ingin dipujuk oleh kekasihnya. (i tdk suka pujuk org...hehehe...)

12. Dia akan mengalabah apabila kekasihnya berjauhan daripanya terlalu lama. (ya ka dear??)

13. Dia sentiasa mempastikan keselamatan kekasihnya. (everybody does it...)

14. Dia mementingkan! kekasihnya daripada dirinya sendiri.

15. Dia kerap bertanya adakah kekasihnya mencintainya krn dia merasa kasihnya lebih kuat drpd kekasihnya. (prasan jg...hehehe...but not all of them care bout it..)

16. Dia tidak akan melayan perempuan lain yg tidak ada urusan penting dengannya.

17. Dia cuba meluangkan lebih byk masa dgn kekasihnya walaupun terpaksa menunggu kekasihnya dgn sabar. (manada!!! i slalu kena marah if i lambat....)

18. Dia membanggakan kekasihnya di depan org lain. (i dont think so he ever did it)

19. Kalau ditinggalkan oleh kekasihnya, ia akan berasa serik dan tidak percaya dgn cinta perempuan lain namun dia sentiasa mengharap kekasihnya kembali kepadanya. (this not only happen to the guys k...)

20. Apabila timbul org ketiga, dia akan hilang akal dan sanggup berbuat apa saja untuk merebut kembali kekasihnya. (mestila.....)

21. Dia menganggap kekasihnya sebagai org yg paling dipercayainya dan sanggup menyerahkan harta walaupun nyawanya sendiri. (ya meh??)

22. Dia tidak akan berlaku curang kepada kekasihnyanamun jikalau dia diaberbuat demikian itu bererti hatinya belum 100peratus mencintai kekasihnya. (mmg la bah...ish3x...hehehe..)

23. Bukan semua lelaki sanggup menitiskan air mata hanya untuk seorang perempuan. (yups!!! so true!!!)

HARGAILAH MEREKA..



actually i post this for my dear...but u guys may read it too...hehehe...whatever it is i love my dear....

0 Comments:

Post a Comment