Thursday, December 4, 2008

another tag

Peraturan:
1. Peraturan ditulis di awal tag.
2. Setiap pemain menjawab jawapan peribadi mereka.
3. Akhir sekali, tag 5 orang dan post nama mereka. Pergi ke laman blog mereka dan tinggalkan komen yang memberitahu mereka sudah di'tag' dan ajak mereka bermain dan baca blog anda.



Apa yang kamu lakukan sekitar jam 10.17 semalam?
play with my babies...

Selain itu, apa yang kamu lakukan sekarang?
answering this thingy..

Adakah kamu akan bangun 7.00 pagi esok?
nope...

Who's the funniest person you know?
a lot..

Are you afraid to grow up?
nope...it's so adventure...why should u afraid?!

What was your worst subject in school?
ermmm...donno...

Kalau anda minum 14 mug bir, apa yang akan terjadi?
mabuk la bah...dhoo...

Tidur dengan pintu terbuka atau tertutup?
either 1...

Bila kali terakhir kamu buat perkara yang kamu rasa salah?
few minutes ago...

Apa yang sedang kamu pakai sekarang?
baby-T n my little boxer..

What are you listening to right now?
hitz.fm
Whats your favorite number?
22/2/222/2202/0222

How is the weather right now?
it's raining...

Who was the last person you talked to on the phone?
my dear...

Merokok?
yup.

Eye Color?
dark brown..

Bulan kesukaan?
february!!!!

Apakah movie terbaru yang kamu tonton?
TWILIGHT!!!! vampire....i wanna watch it again!!!

Hari kesukaan?
teda..

Jika kamu boleh cakap sesuatu pada seseorang, apa yang kamu akan cakap?
~dont hate me cuz im beatiful~ hehehe...

"Pelukan atau ciuman?
i'll choose hugs...love the warmness..

Berkawan lagi dengan rakan-rakan di sekolah lama?
of coz...
Left-handed atau right-handed?
to the right to the right...hehehe

Mahu tidur dengan berapa bantal?
at least 2..the more the merrier...heheh
Tidur dengan seseorang atau bersendirian?
depends..

Apa yang kejutkan kau pagi tadi?
my dad calling me...

Boleh teruskan hidup dengan tidak merokok?
blh tu....sabar la...soon...im working it now...

Pernah kawan baik kamu buat onar di belakang kamu?
apa barang bah onar ni???

Memilih untuk memberi nombor telefon?
to who???
McDonalds atau Burger King?
mcD of coz!!!

Mahu pergi ke Greece atau Hawaii?
hawaii!!! wait for me...

Hari jadi yang menarik tahun ini?
erm...not really...
Saya tag:
anyone....

0 Comments:

Post a Comment